Witam Was cieplutko :) 
z racji nawału terminów z warsztatami Cadence dziś dopiero post :) 
dzisiaj zajmiemy się tematem nowości Cadence , a mianowicie 
gesso vintage dostępne jest w kilku kolorach 
można kombinować jak się chce i jak kto lubi 
do czego na potrzebne gesso vintage do uzyskania starej struktury i efektu starej farby 
ja postanowiłam odpocząć od jajek i użyć gessa do toaletki 
zrobionej przeze mnie ze starego lustra i komódki 


zabawa z gessem przednia , a efekt końcowy jak dla mnie wow
dla tych co lubią obdrapańce to praca będzie mega 
jak stosujemy gesso nakładamy jedno na drugie możemy też między gessami
pomalować farbą kredową np lub hybrydową 'im więcej warstw tym lepszy efekt 
czekamy ,aż gesso przeschnie i zdrapujemy szpachelką miejscami farbę 




dla uzyskania lepszych efektów i kolorów poprzecierałam toaletkę kilkakrotnie 
farbami postarzającymi w kolorze zieleni i brązu 
miejscami też rozjaśniłam pudrem antycznym
po przetarciu widać jeszcze starą farbę z lustra i komódki 
były w różnych kolorach i miały na sobie kilka warstw co jak dla mnie 
sprawa super i tylko lepiej jak dla mnie , bo uwielbiam stare obdrapańce 



produkty , które użyłam do pracy : 
1) stara komódka i lustro
2) odciski z masy 
3) gesso vintage dwa kolory ciemne i jasne 
4) farba postarzająca zielona i brąz antyczny 
5) puder antyczny krem 



jak dla mnie preparat super :) polecam gesso vintage 
świetna zabawa i nieograniczone możliwości 


miłego dnia :) Iwcia 


Komentarze