Witajcie :) 
w dzisiejszy poniedziałek stary świecznik na podgrzewacze 
przytargany z piwnicy idealny do eksperymentów z preparatami Cadence




na sam początek poszło czarne gesso idealne jak dla mnie 
używam go teraz prawie do wszystkiego tam gdzie potrzebuje 
czarnego podkładu lub czarnego koloru 
np do odcisków z foremek najpierw gesso potem patyna lub woski lub 
coś innego w zależności od potrzeby
 po wyschnięciu przykleiłam szablon i potapowałam go gąbką 
srebrną pastą idealnie się nakłada super konsystencja 
pewnie niebawem będzie mieć większe zastosowanie w okresie świątecznym 



wyszło fajne połączenie matowego gessa z błyszczącą pastą 
następnie poszły w ruch odciski one również na początku 
pomalowałam czarnym gesso i czerwoną pastą do szkła i porcelany 
uwielbiam ją i stosuję nie tyko do szkła ;) 
potem w ruch poszły farby i pudry antyczne 



oto lista użytych preparatów : 
1) czarne gesso
2) pasta metalik srebrna 
3) pasta do szkła i porcelany 
4) półmatowa farba Premium 
5) farba tablicowa
6) puder antyczny dwa kolory 
7) lakier satynowy i mat  Cadence 





dziś czekam na dwie paki 30 kg z rupiećkami Kochani to będzie się działo 
a w następny poniedziałek słoik na nodze niczym z wykopalisk 
do następnego poniedziałku 
aaa i najważniejsze w przyszłym tygodniu będzie już informacja o warsztatach z 
preparatami Cadence już zapraszamy :) 

Komentarze

  1. Iwonko ,super czekam na warsztaty do Ciebie mam blisko.Pięknie się rozwijasz i śliczne masz prace .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz