Witam :) 
dziś mały świecznik na ścianę wisi w moim przedpokoju 
nie wiem co to było przedtem pewnie mini półeczka 
a ja zrobiłam bez dużych problemów sobie świecznik 



mnie się podoba szczególnie wzór z szablonu i ta czerwień 
przy tym nie było akurat dużo pracy 
zastosowałam kpl farb kredowych z woskiem 
i pastę do szkła i porcelany 
ja sobie z nią eksperymentują i muszę przyznać z czystym sumieniem 
że daje radę nie tylko na szkle po za tym jak dla mnie daje super efekt inny niż 
zwykłe pasty strukturalne 



starałam się na zdjęciach pokazać jaki jest efekt zastosowania tej pasty 
ja jestem zauroczona nią i pewnie jeszcze nie raz będzie w moich rękach 
jutro wracam z UK więc na dniach przysiądę w pracowni i do roboty ;)
preparaty użyte w pracy :
1) zestaw farb kredowych z woskiem 
2) pasta do szła i porcelany 
3) szablon 
4) lakier 
i to tyle jak mało trzeba do zrobienia sobie przyjemności :)
lubię takie metamorfozy 


wszystkie produkty dostaniecie w sklepie zapraszamy : 
http://dreams-decor.pl/

no to co Kochani do następnego poniedziałku :) 

Komentarze