Kochani dziś troszkę później niż zawsze ...jak tu żyć 
byłam z rana w sklepie Dreams decor oprócz tego ,że są nowości to jeszcze 
jaka niespodzianka taca i sztućce do ozdabiania 
ile ja się tego naoglądałam i teraz będę mieć przyjemność prowadzić 
warsztaty właśnie na tych bazach , a zdjęcia to już na końcu postu ...
co dziś ...dziś medaliony akrylowe można nabyć w sklepie 
każdy je zna może nie każdy lubi , ale to bardzo wdzięczny materiał do zdobienia 
dziś trzy sztuki każda inna w odcieniach srebra 


Cadence ma do wyboru kilka rodzajów farb metalicznych oprócz tego ,że mają różne 
zastosowania i jest cała gama kolorków i możecie je stosować do innych rzeczy niż 
zgodnie z przeznaczeniem o tym pisałam już nie raz ...
i właśnie tym razem użyłam farb do świec do medalionu akrylowego 
kto powiedział, że nie można ;) kro chce niech robi komu nie pasuje niech nie robi 


preparaty użyte do zrobienia medalionów : 
1) medaliony akrylowe 11 cm 
2) grafiki 
3) odciski z masy 
4) puder antyczny dwa kolorki
5) farba metaliczna hybrydowa Dora 
5) farba metaliczna do świec dwa kolorki 
6) lakier połysk 



teraz kilka słów o pudrach mają konsystencję kremu jak dla mnie 
nazwa puder chyba dlatego ,że po wyschnięciu wyglądają trochę jak 
suchy puder ...można nadmiar zetrzeć można też uzyskać super 
efekty postarzenia szczególnie polecam na wypukłości 
farby do świec tak jak pisała już wcześnie gęste idealnie pokrywają 
nie trzeba podkładu super się trzymają są dodatkowo nabłyszczone drobinkami
ja używam do świec , mydełek , szkła , akrylu i innych nawet styropianu 
także polecam jeden wydatek wiele możliwości 
farba hybryda Dora metalik na zewnątrz i wewnątrz
idealnie pokrywa jedno machnięcie i już pomalowane 
teraz kilka słów o nowościach ufff wróciłam znowu chora ze sklepu 
ciśnienie wzrosło na maxa hahha 
oprócz nowych preparatów w końcu są tace i sztućce z tworzywa do ozdabiania 
zobaczycie sami jaka bajka 
najbliższe warsztaty Poznań 1-3 grudnia reszta po nowym roku 
zerknijcie co nowego zapraszam :) 








do następnego Iwcia :) 


Komentarze

  1. No jak na szpilkach, będę czekała na warsztaty z tacą i sztućcami :) oczywiście z Tobą Iwonko, w roli prowadzącej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poproszę takie warsztaty w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz