Witajcie :)
dziś u mnie słonko i cieplutko mam nadzieję ,że u Was też taki cudny poniedziałek ...
przedstawię Wam dzisiaj produkt Cadence Rusty Patina 
co można napisać o tym produkcie ja jestem mega zadowolona 
Ci którzy lubią postarzenia i efekt starości to preparat idealny 
pokażę Wam jak zastosowałam dwa kolorki na słoiku ze szkła 




oprócz tego ,że nadaje efekt starości można stosować jak pastę strukturalną 
jest drobna , ale daje lekko chropowatą powierzchnię 
idealnie pokrywa czasem nie trzeba nawet podkładu , ani gessa 



rusty patina jest idealna do nakładania na ciemne i wypukłe powierzchnie 
wtedy idealnie uwydatnia wypukłości i wzorki 
dostępna jest w sklepie w następujących kolorkach 








pojemność 150 ml to taki mniej więcej średni słoiczek kremu 
patyna jest bardzo wydajna słoiczek starcza na długo 
jestem pewna ,że jak spróbujecie to będziecie często stosować 
proponuję na początek zakupić dwa kolorki i spróbować 







struktury uzyskane efektem betonu Cadence i patynami 
efekt betonu możecie używać jak beton z pozostawieniem szarego kolorku
ja często stosuję go jak pastę strukturalną w zależności jak nakładamy i czym 
uzyskujemy zaskakujące efekty 

pojemność 250 ml i przystępna cena  czego chcieć więcej 
tak jak pisałam możecie stosować do wszystkiego również do uzyskania struktur

a to preparaty zastosowane w ozdobieniu słoika

1) czarne gesso jak podkład 
2) miejscami popaćkane półmatową farbą akrylową na bazie wody
3) efekt betonu do uzyskania struktur 
4) rusty patina dwa kolorki stosowane na przemian słoik przecierany kilka razy 
RP-07 kolor ecru i RP-08 kolor yellow
5) odciski z masy 
6) dodatki biżuteryjne 
7) lakier matowy 



to tyle i efekt końcowy dla mnie bardzo zadowalający 
mam nadzieję ,że się Wam spodoba 
zapraszam do zakupu efektu betonu i rusty patyn sami zobaczycie jakie cuda można z nimi robić 
a w następny poniedziałek migawki i opis albumu z warsztatów Cadence w siedzibie sklepu 
miłego dnia Kochani i do następnego :) 

Komentarze