Witajcie :) 
i znowu mamy następny poniedziałek , masakra jak ten czas leci ...
dziś pokażę Wam metamorfozę zwykłej plastykowej ramki 
zrobiłam z niej lusterko nie takie idealne do przejrzenia się 
ale potargane czasem takie zamazane i jakby wyciągnięte z piwnicy , czy śmietnika ;) 
mam nadzieję ,że metamorfoza się udała 




nie raz pisałam jak ciężko zrobić zdjęcia lustra Ci którzy robili to wiedzą 
co to za kombinacje ...
poza tym pogoda dziś mi nie dopisała i zdjęcia są jakie są 
ramka postarzona gessem , rust patiną i na koniec pociągnięta 
srebrną pastą metaliczną 




ja kocham takie struktury i taki efekt postarzenia 
a to lista preparatów : 
1) gesso białe i czarne 
2) rust patina ecru
3) pasta metaliczna srebrna
4) efekt lustra 
5) mgiełka 
6) lakier mat 




chciałam jeszcze przypomnieć o warsztatach z preparatami Cadence 
mamy jeszcze 3 miejsca zapraszam :) 
album na zdjęcia postarzony 

do następnego poniedziałku Kochani :) 
Iwcia 

Komentarze