Tak jak obiecałam poniedziałkowy post we wtorek :) 
totalny brak czasu u mnie wszystko dzieje się za szybko i za dużo 
dziś sople plastyk duże 17 cm vintage 
ze srebrem trzy sztuki każdy inny , ale pasujący do siebie 


tył pomalowany czarnym gesso , zamiast farby mamy od razu dwa w jednym 
już nie raz pisałam jak można wykorzystać gesso Cadence szczególnie w 
czarnym kolorze , zabezpiecza, nadaje od razu kolor jak grubiej nałożymy można 
zastosować jako pastę i uzyskamy jakąś tam strukturę 
gesso Cadence jest bardzo gęste i super pokrywa to dodatkowy plus



odciski tym razem  za krylu budowlanego ze względu na bardzo drobne wzorki foremek 
w dzisiejszym poście opiszę Wam mgiełkę mix-media moją ulubioną 
bardzo często ją używam , ale nie tylko jako mgiełkę, maluje też pędzelkiem 
różne zakamarki i postarzam prace w soplach akurat przejechałam odciski tą mgiełką 
do uzyskania srebra użyłam efektu lustra Cadence jest on do szkła nie plastyku więc 
nie uzyskałam idealnego efektu lustra , ale srebro mnie zadowala 
Cadence pracuje już na efektem lustra na plastyk 
sople spryskane efektem lustra i postarzone mgiełką dark-brown 
srebrne efekty uzyskane srebrną farbą z drobinkami 
idealnie pokrywa super się błyszczy i jest bardzo gęsta nie trzeba kilka razy malować 
teraz kilka słów o kleju Cadence idealny do grubszych papierów , tekturek , odcisków , ozdób , wstążek itd ma biały kolorek po wyschnięciu jest bezbarwny gęsta konsystencja nie ścieka 

oto spis produktów użytych do sopli : 

1) sople plastyk 17 cm 
2) czarne gesso 
3) efekt lustra 
4) mgiełka mix-media 
5) farba Dora hybrydowa metalic srebrna 
6) klej Cadence 
7) lakier połysk 



mam nadzieję ,że się Wam podobają srebrne sopelki vintage 
jak ktoś lubi i kocha takie postarzone prace to musi mieć w swojej 
pracowni Cadence jak spróbujecie to je pokochacie :) 
Iwcia do poniedziałku papa :) 


Komentarze

Prześlij komentarz