Witajcie :) 
dziś poślizg wczoraj wizyta w sklepie i ostre przygotowania do Festiwalu 
Sztuki w Poznaniu 1-3 grudnia 
w czwartek rano ruszamy :) 
dziś taca i zawieszka ze sklejki z konikami 
w piątek dotarła nowa dostawa z Cadence 
nowe kolorki pudru antycznego nowość brokat holograficzny w długopisie 
a ja w dzisiejszej pracy wykorzystałam nowe kolorki farb dekoracyjnych Dora 
idealnie pokrywają i się błyszczą 


najpierw w tacy zastosowałam oczywiście gesso tym razem białe 
do uzyskania struktury mój ulubiony efekt betonu 
nie raz już pisałam ,że możecie go wykorzystać jak chcecie nie tylko jako beton 
jako pastę strukturalną do szablonów do postarzeń itd 



dla mnie efekt super bardzo często go używam w moich pracach 
przy zawieszce oprócz nowej patyny wykorzystałam też mój ulubiony puder antyczny 
nowe kolorki w sklepie już są oliwki , zielenie , musztardy itd 


teraz kilka słów o patynie z Cadence


no cóż jest bardzo bardzo gęsta jak smar idealnie pokrywa 
najlepiej stosować miejscowo na chropowatych powierzchniach lepiej 
trochę rozcieńczyć bo ciężko się nakłada
przerobiłam już kilka patyn z patyną Cadence to moje pierwsze 
doświadczenie będę eksperymentować i Was informować 
a teraz lista preparatów , których użyłam do prac 

1) taca i zawieszka ze sklejki 
2) transfer Cadence i serwetka 
3) białe gesso
4) efekt betonu 
5) farby dekoracyjne Dora - dwa nowe kolorki
6) puder antyczny 
7) patyna Cadence
8) lakier wysoki połysk 



to tyle :) ja lecę dalej się szykować na Poznań :) 

tu macie plan warsztatów oraz miejsce w którym będziemy :) 










Komentarze