Kochani :) 
na wstępie przepraszam za jednodniowy post Szefowa mi już wybaczyła ;) 
wczoraj było tak ciemno ,że nie dało się zrobić ładnych zdjęć 
dziś już na szczęście lepiej 
dziś pokażę Wam metamorfozę wielkiej skrzyni po sztućcach 
ona sama w sobie jest cudowna ma super kształty , ale miała być stara ze 
strukturami stargana zębem czasu 
myślę ,że się udało ja jestem zachwycona 



w roli głównej oczywiście mój ulubiony efekt betonu już nieraz wspominałam ,że 
można go wykorzystywać nie tylko do efektu betonu , ale jako pastę strukturalną i do szablonów
ma idealną przyczepność nie odpada i nie ślizga się na przedmiotach  
efekt końcowy zależy od grubości nałożonego preparatu jak i od tego w jaki sposób nakładamy 
można palcem , gąbką , pędzlem , szmatką jak to lubi :) 




cała skrzynia jest właśnie potraktowana efektem betonu Cadence  różnymi sposobami 
w celu uzyskania różnych efektów 
w pracy wykorzystałam też tradycyjną pastę strukturalną schabby dostępną w sklepie 
w różnych kolorach ona także daje nam różne efekty końcowe w zależności czym i jak 
jest nakładana mnie najlepiej się podoba jak ją nakładam palcem 



całość skrzyni spryskana farbą w sprayu koloru złotego to potraktowałam jako bazę 
no cóż szybko i skutecznie 
potem poszły w ruch patyna cadence rust
patyna i puder antyczny 
przecierki przecierki przecierki na przemian aż do uzyskania zadowalającego efektu 





dziś sporo zdjęć żebyście zobaczyli szczegóły postarzeń co w tej pracy super widać 
tak wyglądała skrzynia przed metamorfozą 


pisałam też wielokrotnie o rust patyna i pudrach antycznych Cadence 
kto lubi postarzenia i efekt vintage powinien mieć obowiązkowo w swojej 
pracowni te preparaty , są w sklepie dostępne w różnych kolorach 
tak samo puder antyczny są nowe kolorki 

a teraz lista preparatów , których użyłam d pracy : 

1) białe gesso
2) efekt betonu 
3) pasta strukturalna matowa
4) rusty patina 
5) puder antyczny 
6) patyna cadence 
7) farba spray kolor złoty 
8) lakier spray satynowy 
9) kilka płatków miki 
10) gościnnie miejscami pasta pękająca



cadene już nad tym pracuje , w nowym roku nowości efekt mchu i kory myślę w lutym będziemy organizować warsztaty właśnie z tymi nowościami zakochacie się :) 
ja po zobaczeniu nowości nie mogłam spać 
to zapraszam do czytania postu i oglądania efektów z preparatami Cadence 
w razie pytań piszcie do sklepu i do mnie :) 
miłego dnia :) Iwcia :) 

Komentarze

  1. Fantastyczne prace, dopiero niedawno do takich dojrzałam i jestem zachwycona wszystkim, co robisz.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Co daje ten brązowy kolorek?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz