Witajcie w nowym roku my już po jednych warsztatach było super było nas aż 19 :) 
jak to bywa z nowym roku u nas też nowości dziś pokażę Wam stare lustro 
zmienione przy użyciu nowych preparatów Cadence 
będą dostępne niebawem w sklepie 
a dziś post z tymi właśnie nowościami 


tak wyglądało przed metamorfozą przerabiane już któryś raz ;) 


miałam okazję popracować na nowym gesso vintage cadence 
kilka słów właśnie o nim 
ma konsystencję gessa z dodatkiem czegoś trudno określić co to 
niby drobne pyłki kuleczki "śmieci" najważniejsze ,że efek końcowy jest łał
już wiem ,że będzie moim ulubionym preparatem wiem też ,że dużo 
eksperymentów przede mną właśnie z tym preparatem 
będzie dostępny w sklepie w kilku kolorkach 
jak go stosujemy : najpierw malujemy przedmiot farbą , pastą kto jak chce
jak akurat w mojej pracy zastosowałam distress paste w dwóch kolorach 
wiśniowy i czarny 
później nałożyłam ciemny kolor gessa i na niego miejscami białe gesso 
poczekałam aż przeschnie i metalową szpatułką zaczęłam miejscowo zdrapywać farby 
schodzi idealnie bez żadnego problemu efekt starej farby 
rama na żywo wygląda jak wygrzebana z piwnicy lub strychu z odpryskami 
po kilku starych warstwach farb 




drugi preparat z nowości , który użyłam w pracy to pasta  "mech"
użyłam go malutki tylko w kilku miejscach chciałam uzyskać taki niby nalot jaki 
można spotkać na starych np ramach okien 


niestety zdjęcia są jakie są u mnie totalnie brak światła pogoda masakrycznie przygnębiająca 
planujemy warsztaty w marcu z tymi nowymi preparatami to będziecie mogli zobaczyć 
je na żywo i popracować na nich 
w niektórych miejscach zastosowałam też nowość Cadence farby wodne 
rzadka konsystencja idealne do przetarć do pokrycia struktur wypukłości tam gdzie 
nie chcemy ,żeby została jako kolor tylko jeśli chodzi nam o takie muskanie delikatne 

oto lista preparatów Cadence użytych do pracy 
dostępne niebawem w sklepie dreams - decor 

1) stare lustro
2) distress paste dwa kolorki
3) gesso vintage dwa kolorki 
4) farba wodna 
5) pasta "mech"





w razie pytań piszcie z chęcią odpowiemy :) 
a w najbliższym czasie 3 lutego warsztaty jajko i medalion akrylowy vintage 
będą ogłoszenia niebawem 
20 i 21 styczeń okolice Poznania 


i 24 marzec Łódź 
to tyle 
buziaki i do następnego :) 



Komentarze