Witajcie :) 
tyle się dzieje , a przyczyna to CADENCE 
jak się zacznie to końca nie widać , osoby , które popróbowały pracować na 
preparatach CADENCE wiedzą o czym piszę :) :) :) 
dziś dwa jajeczka akrylowe będą tematem najbliższych warsztatów 


jajko akrylowe 11 cm jako baza , grafiki , odciski z foremek silikonowych 
najpierw boki i tył potraktowałam białym gesso vintage 
to nowość Cadence nam ją dostarczy w połowie lutego 
później pomalowałam całość i dekory akrylową farbą postarzającą 
ciemno brązową dodatkowe postarzenia uzyskałam taką samą farbą 
tylko koloru białego dla rozjaśnienia 


dla uwydatnienia odcisków i wzorków poprzecierałam woskiem metalicznym 
Dora w dwóch kolorkach 
idealne woski mocno nabłyszczane mają konsystencję kremu 
super się je nakłada nie zasychają można je wykorzystać do końca 

lista preparatów :

1) jajka akrylowe 11 cm 
2) odciski z foremek silikonowych 
3) grafiki 
4) akrylowa farba postarzająca dwa kolory - dark brown i white 
5) gesso vintage kolor biały 
6) wosk Dora - nr 6132 , 6151
7) lakier połysk 



tak jak wspomniałam gesso vintage w kilku kolorach niebawem w sprzedaży 
można nim uzyskać różne efekty min efekt łuszczącej się farby 
zerknijcie na harmonogram warsztatów w najbliższym czasie jesteśmy 
w kilku różnych miastach 
zapraszamy :) 

Komentarze