Kochani dziś zajmiemy się zwykłymi świecami 
zrobimy z nich zamkowe i sami zobaczycie jak niewiele 
trzeba ,żeby zrobić sobie samemu takie cuda 


co na potrzebne oczywiście świece różnej wielkości 
czarne gesso , farby metaliczne i postanowiłam poeksperymentować efektem mchu 
ale nie wykorzystałam go jako pastę bardziej jako farbę 
jako pastę będę robić pracę w najbliższym czasie 


do ozdobienia wykorzystałam odciski koronkowe z foremek silikonowych 
dodatki metalowe i biżuteryjne 
całość pomalowana lakierem połysk spray 


czarnym gesso pomalowałam całość już po naklejeniu odcisków 
potem poszła w ruch farba metaliczna w dwóch kolorach 
poprzecierane miejscami bardzo delikatnie ,żeby uwydatnić wzorki 
efekt mchu szczególnie widać w dużej świecy miejscami 
tak jak wspomniałam wcześniej nie użyłam tego efektu jako pasty 
tylko jako farbę moczyłam mokry pędzel w paście i delikatnie tapowałam

a to lista preparatów użytych do pracy : 

1) czarne gesso
2) farba metaliczna kolor petrol 
3) farba gilding kolor majestic gold 
4) pasta efekt mchu 



mam nadzieję ,że sami po próbujecie ozdobić świece 
i uda się Wam bo to nic trudnego :) 


dla przypomnienia w ten weekend tj. 17 i 18 luty jesteśmy na 
warsztatach w okolicach Poznania :) 

jeszcze kilka wolnych miejsc zapraszamy :) 




do następnego Iwcia :) 

Komentarze