raz na wozie, raz pod wozem ... www.dreams-decor.pl

Ostatnie aktywności na blogu napawają mnie dumą i jednocześnie przerażają.

Ponad 100 odsłon ostatniego wpisu spowodowały, że zacząłem się zastanawiać o czym pisać, by Was nie zanudzić.

Jak w życiu tak i w biznesie należy być gotowym nie tylko na spektakularne sukcesy ale i na porażki. Przypomina mi to balansowanie na linie, gdzie jak się nie ma wyczucia to można się nieźle potłuc.

No i nad nami też zagrzmiało. Sklep internetowy www.dreams-decor.pl posypał się w drobny mak, co spowodowało błyskawiczny spadek zamówień. Do teraz sprzątamy ten bajzel w nadziei, że jeszcze się do nas nie zniechęciliście :-)

Własnie w takich momentach tylko wsparcie i unikanie konfliktów może ukoić nerwy związane z tą sytuacją. Jakby tego było mało, moja żona stwierdziła, że wyjeżdża...

Jak powiedziała, tak zrobiła!!! Krótka wycieczka do Istambułu i spotkanie z mega ogarniętymi właścicielami firmy www.cadenceboya.com rozproszyło nagle wszystkie chmury i zaowocowało nowymi szansami na biznes. Każdemu z Was życzę takiej odwagi i chęci walki jaką ma ta kobieta!



Na dzisiaj mam dla Was prasowankę jako prosty sposób na bycie indywidualnym.

Wystarczy tylko koszulka i prasowanka. Wiele różnych modeli prasowanek znajdziecie oczywiście u Nas http://dreams-decor.pl/prasowanki/

Do tego żelazko i trochę czasu. Efekt jest całkiem fajny :-)






No i można bez większych problemów pokazać się tak na mieście.

Życzę spokojnego wieczoru

Bolek

Komentarze