Dzieńdoberek:) 
mam nadzieję ,że chociaż troszeczkę się stęskniliście ;) 
dziś pokażę Wam zwykłą karafkę ze szkła taka nijaka jak większość 
postanowiłam zrobić ją na czerwono- złoto 
zamiast korka korona dla ozdoby trochę przemalowana



mam nadzieję ,że ta czerwień Wam się spodoba ja jestem w niej 
zakochana i niebawem inne prace właśnie z nią 





oprócz produktów Cadence zastosowałam odlewy z foremek 
oto lista :
1) pasta reliefowa 
2) farba dekoracyjna metaliczna -dwa kolory
3) farba do szkła i porcelany 
4) antyczny puder 
5) drobny brokat
6) foremki silikonowe
7) masa modelarska
8) lakier 


wszystkie produkty Cadence dostępne w sklepie 
jak widzicie produkty Cadence można stosować nie tylko zgodnie z 
przeznaczeniem tak jak w tym przypadku farba do szkła i porcelany idealnie
się sprawdziła do ozdobienia odlewów z foremek silikonowych 
ja Wam mocno Pozdrawiam z Livrpoolu i do następnego poniedziałku 
Iwcia :) 

Komentarze