Witam wszystkich w ten pochmurny poniedziałek 
przynajmniej u mnie prawdziwa jesień ;) 
co dziś ...dziś mamy postarzony na maxa przywieziony z UK 
słoik na nodze ...ojjj bardzo bardzo starawy ten słój ...
w roli głównej preparaty Cadence do postarzania 
rust patiny i pudry antyczne 




zabawa z kolorami i nakładaniem warstw najpierw poszło w ruch czarne gesso 
już Wam nie raz pisałam ,że ma wszechstronne zastosowanie u mnie 
podkład , malowanie odcisków z foremek , postarzanie 





po podkładzie dokleiłam odcisku i znowu zamalowałam na czarno 
potem w ruch poszły rust patyny i pudry antyczne minimalnie 
zastosowałam też pastę do szkła i porcelany 
mazanie , ciapanie na przemian , aż uzyskałam zadowalający mnie efekt końcowy 
mam nadzieję ,że mój słój Wam się spodoba niebawem pojedzie 
w prezencie do Włoch do Beatki :) 



a oto sprawcy metamorfozy : 
1) czarne gesso można jed dostać w sklepie w mniejszym i dużym opakowaniu 
2) rust patyna dwa kolorki 
3) puder antyczny trzy kolorki 
4) pasta do szkła i porcelany 
5) lakier satynowy spray do wykończenia pracy 
6) odciski z foremek masa z Kika 



to tyle :) wszystkie preparaty dostępne w sklepie zapraszamy :) 
w razie pytań piszcie do mnie , do sklepu na blogu na fb
gdzie chcecie  chęcią odpowiemy i pomożemy w wyborze produktu :) 
no i do następnego poniedziałku :) nie wiem jeszcze co będzie ...
ale będzie na pewno coś ciekawego jak co poniedziałek 
Iwcia :) 

Komentarze