Witajcie u mnie dziś zimowo :) 
dziś na blogu trochę większa rzecz mianowicie szkatułka na biżuterię z drewna 
była ciemno brązowa teraz nabrała nowych kolorków dzięki Cadence




przecierki i mazanie i taki efekt uzyskałam w roli głównej farba kredowa 
polecam bardzo gęsta i super pokrywa czasem wystarczy jedno malowanie 
farby dostępne w dwóch pojemnościach 150 ml i 500 ml 
może długo stać nie zasycha w pojemniczku 

kafelki na górze szkatułki uzyskane za pomocą mgiełek i pudru antycznego 
mgiełki jak i puder dostępne w sklepie w wielu kolorach 
pisałam już niejednokrotnie o pudrach antycznych są idealne do postarzeń 
zacieków , zadrapań a mgiełka nie tylko do mix mediów 
można też używać do efektów specjalnych w sprayu jak i pędzelkiem 
ja paćkałąm jedno na drugie potem suszyłam i na koniec miejscowo pomalowałam pudrem 


kafelki powycinane z masy z Kika i odciski z foremek silikonowych 
znajdują się na dole szkatułki 
pewnie zauważycie miejscami są jakby takie minimalne grudki to piasek ozdobny 

a teraz czego użyłam do zrobienia tej pracy : 

1) farba kredowa 
2) mgiełka spray - 3 kolorki 
3) puder antyczny - 2 kolorki 
4) klej Cadence craft 
5) odciski z masy 
6) lakier matowy i satynowy 

kilka słów o kleju ma gęstą konsystencję nie rozpływa się 
kolor biały po wyschnięciu bezbarwny 
idealny do klejenia odcisków , tasiemek , sznurków itd polecam i 
jest bardzo wydajny 

to tyle zapraszamy też na warsztaty z Cadence 1-3 grudnia Poznań 



i 10 grudnia Świętochłowice siedziba sklepu dreams 
taca z sztućcami Cadence postarzanie i przecieranie 
zapraszamy :) 




do następnego poniedziałku Iwcia :) 

Komentarze