Witam :) 
dziś powrót do moich ulubionych świec , dawno ich nie ozdabiałam 
dziś duża świeca z odciskami koronkowymi , szablonem , betonem , farbą antyczną ,
pudrem antycznym i farbą metaliczną 


jak niewiele trzeba ,by zrobić sobie samemu ładną ozdobną świeczkę 
baza zwykła świeca , szablon wg gustu , odciski z foremek silikonowych 
mój ulubiony preparat Cadence efekt betonu już nie raz pisałam o nim ,że ma 
wiele zastosowań można nim uzyskać efekt betonu , można potraktować jako 
pastę strukturalną , można wykorzystać do szablonów 
jak dla mnie daje dodatkowy efekt właśnie przy szablonach 


trzeba jeszcze wspomnieć o jego idealnej przyczepności , mimo tego ,że powierzchnia 
świecy jest śliska to beton idealnie się sprawdza nie trzeba stosować podkładu 
po zrobieniu wzorku przy pomocy betonu i szablonu nakleiłam odciski z foremek 
gdy wszystko przeschło ( wzór z szablonu i odciski ) pomalowałam antycznym pudrem 
kolor czarny , dla mnie idealny preparat nie tylko do wykończeń także do malowania
jest idealnie matowy i daje dodatkowy efekt postarzenia 


po wyschnięciu pudru leciutko przetarłam wzór i odciski farbą metaliczną a następnie rozjaśniłam 
farbą antyczną koloru białego 
od niedawna odkrywam te farby przetestowałam kilka kolorów i polecam 
mają trochę rzadszą konsystencję od innych farb pewnie dlatego ,że mają inne zastosowanie
można nimi przecierać , postarzać , wypełniać spękania 
wszystkie odciski i dodatki materiałowe i metalowe przykleiłam klejem 
craft Cadence jest biały po wyschnięciu staje się bezbarwny 

oto lista preparatów użytych do metamorfozy świecy 

1) baza zwykła świeca 
2) szablon na klej 
3) beton Cadence
4) puder antyczny kolor czarny 
5) farba metalic Bona kolor bright silver 
6) farba antyczna biała
7) klej craft 
8 ) lakier spray połysk 





i to tyle mam nadzieję ,że świeca Wam się podoba i sami spróbujecie 
my w piątek ruszamy na Poznań dwa dni warsztatów z Cadence 


a 3 lutego jajko i medalion vintage 
na dniach będzie banerek 
piszcie w razie pytań :) miłego dnia :) 
Iwcia :) 





Komentarze