Witam serdecznie :) 
za nami kreatywny weekend w okolicach Poznania ojjj działo się następne terminy się szykują 
dziś duże jajko plastyk 16 cm jako baza 
i bardzo mało preparatów do uzyskania fajnego efektu 


jajko potraktowane dwuskładnikowymi spękaniami 
teraz kilka słów właśnie o tych spękaniach :) 
spękania to ogólnie ciężki temat ,bo każdy wie ,że są kapryśne i nie każdy ma do nich rękę 
tak jest właśnie ze mną ,  a tu niespodzianka Cadence wychodzą same i zawsze prawie wszystkim 
ja je uwielbiam i większość dziewczyn , które już popróbowały też je pokochały 
jeszcze jedna uwaga zaleca się zawsze ,żeby nie używać suszarki na warsztatach o to ciężko 
także z racji braku dużej ilości czasu musimy korzystać z suszarek i spękania wychodzą cudne 
i nie ma z tym żadnego problemu :) 

zrobiłam wzorek z szablonu , dołączyłam odciski z foremek 
wzór i ornamenty pomalowałam pudrem antycznym kolorek zbliżony do rdzy 
wypukłości potraktowałam jasnym pudrem antycznym 
pudry antyczne nie tylko są do postarzeń i wypukłości można nimi malować i 
stosować je jako farbę , podkład oraz wypełniać spękania 



teraz lista preparatów jak wspomniałam dziś nie ma tego wiele 

1) baza jajko plastyk 16 cm 
2) spękania dwuskładnikowe kolor ecru 
3) szablon 
4) odciski z foremek silikonowych 
5) puder antyczny nr 701 i 709 
6) dodatki biżuteryjne i pasmanteryjne
7) lakier wysoki połysk



 chciałam jeszcze dziś wspomnieć o najbliższych warsztatach w Świętochłowicach 
3 luty godzina 11 .00
jajko medalion akrylowy vintage 
zapraszamy serdecznie jest już nas sporo ;) , ale kilka miejsc się jeszcze znajdzie 






Komentarze